Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 1 september 2010

Landar



Jag landar mer och mer efter kursen. Den påverkade mig djupt denna gång. Särskilt människorna som deltog.

Jag känner en inre frid och ett lugn, som jag inte känt förut. Jag känner att jag verkligen är på rätt väg nu. Jag gör det jag bestämmer mig för att göra. Jag tvekar inte och jag har ingen rädsla inför det heller. Det gör att jag känner mig fri. Fri att göra vad JAG vill med mitt liv.

Jag kliver inte i, i andras "skit". Jag lever mitt liv och om nån står i vägen så väljer jag att inte ha dom i mitt liv helt enkelt. Jag vill inte längre bli styrd av någon annans vilja. Det är ju mitt liv. Så varför ska någon annan få styra då?!

Idag har jag bett om lugnet och ljuset. Jag känner lycka!

TACKSAM

1 kommentar:

  1. Kul att du hittar din inre frid.
    Även jag fick den fina gåvan att få vara med 3 fantastiska människor på samma kurs.
    Det är utmanande att möta världen efter den kursen och med de nya insikter jag har fått.
    Jag önskar dig och de dina all lycka och framgång. J.W.

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!