Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

lördag 25 september 2010

Ditt och datt

Älskade helg!! Jag älskar att vara ledig..är så skönt! Jag får ta vara på helgerna då jag bara är ledig varannan..

Idag har vi sovit till kl 09..kollat på inspelat idol, fikat på farmors jobb och haft det bra.

Telefonen ringde och det var en glad tjej som ville köpa vår fåtölj.. (den har legat ute på blocket i ca 4 månader nu) så jag blev positivt överraskad..hade satt ut för 800kr. Dom hade ingen bra bil så vi sa att för en tusenlapp kör vi den till er..jag, G och Elias tog oss en roadtrip till Hallsberg =) så då var de klarrt...dom blev sååå nöjda med den. Alltid kul att sälja till nöjda och trevliga människor..

Påväg hem svängde vi in till marieberg för att handla en kabel på siba.. Elias sprang omkring som en galning och skrattade så han tjöt varje gång han såg att jag kom för att ta honom =) Tillslut hade han sprungit så mycket att han fick ett hostanfall.. han hostade och hostade...jag tog då upp honom, vilket medförde att han kaskad spyr över hela mig och den underbart fina heltäckningsmattan på siba! Vi gick därifrån hyfsat snabbt efter det... Bilresan hem luktade inte godis!

Nu är vi hemma och ska snart mysa ner oss i soffan och kolla film...!! Imorgon blir det en färd till ikea för att köpa ett skoskåp...skorna verkar föröka sig med farlig fart här..så det är bäst att stänga in dom..

PUSSSSS ni är så fina mina vänner...kärlek till er i massor....

Tack Madde och Daniel för igår..alltid fint att skratta =)

Tack till faster Anna som älskar vår Annéa så mycket...hon älskar dig såååå!!

Tack till farmor och farfar som tog hand om Elias inatt..han tyckte det var såå mys att få vara själv med er!

1 kommentar:

Tack för just DIN kommentar!