Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

tisdag 14 september 2010

Grrrrrrrrrhhhhrrrr




Jag är så förbannat trött...blev utskälld och nära på slagen på jobbet oxå... jag kände att jag inte hade tålamodet med henne...åååhhh..men va fan..det får vara nog nån gång. Jag kan inte mjäka..jag är ingen piga..jag är till för att hjälpa dom som inte kan själva..hjälp till självhjälp..det sysslar jag med..inte pigarbete!! Blev en arg jobbdag..är inte van vid det på sistone..har ju varit så glad..men alla känslor är välkomna..just denna kanske inte behöver stanna så länge..men den behövdes väl den med!
Det bästa med att ha såna här smått aggressiva känslor, är att jag får energi till att göra sjukt tråkiga saker..som att rensa leksaker och min garderob..ut med skiten bara!! Hade ju kläder från när jag var gravid och från när jag var smal som en pinne..finns inte mycket användning för dom nu!! Annéa fick ta en del till sin nya utklädningslåda ..hon blev mycket glad=)

Nån snodde min helt nya laktosfria mjölk på jobbet oxå..det finns ju fan inge vett i människor ibland.. köp din egen för fan!!!!!!!!!!!! Laktiosfri mjölk är sjukt dyr för det första! Jag är inte snål. så fråga nästa gång så får ni gärna..hela paketet låg i sopen..hade dom haft fest på!!!! aaaahhhh!! Jag VILL ha mjölk i kaffet på morgonen...men ICKE!!!

Sådär ja..nu har mina aggressiva känslor fått utlopp!!


Tjing tjing!!

1 kommentar:

  1. Är du intresserad av musik och vill se en ny, snygg musikvideo varje dag? Välkommen!

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!