Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

torsdag 2 september 2010

Utmaningar


Utmaningarna hopar sig. Det är inte lätt att leva i den "riktiga" världen. Jag hinner inte stanna upp och andas.. jag behöver tiden till det. Den finns men just nu hittar jag den ej. Jag har mycket kvar att lära. Och jag lär oxå varje dag--men ibland önskar jag att jag lärde mig direkt...att jag inte tummade en cm på att ta hand om mig själv..att det var så självklart att allt annat inte betydde något, just den stunden.
Men nu är det inte så. Jag springer fortfarande iväg och glömmer mig själv. Jag hittar tillbaka fortare nu för tiden, det gör jag. Men jag vill inte glömma,, jag vill att det ska bli lika naturligt som att jag andas.

Jag har jobbat alldeles för mycket denna vecka. Efter kursen har jag jobbat varje dag. Hade varit mer passande med en lugn jobbvecka. Men som sagt. Jag sätts på prov. Jag kan, jag vet det! Jag ska klara även denna sida av resan.

KÄRLEK TILL ER ALLA!

Jag behöver verkligen komma bort en stund...får se om det blir så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!