Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 29 september 2010

Bokat



NU har jag bokat tid hos Katarina i nov. Ska bli så skönt att åka dit. G och en söt tjej ska med =). Jag blir alltid extra lycklig när det kommer en förfrågan om att få följa med till Katarina. Så 3 st blir vi på roadtripen till Nyköping! Blir en heldag, då behandlingarna tar 2 timmar per person och det tar en stund att åka..men det är skönt att få den tiden att reflektera och ta det lugnt innan man kommer tillbaka till den "riktiga" världen igen.

Solen strålar. Vilken underbar höst hittills. Älskar färgerna och värmen av solen.


Jag tränar mycket hemma nu. Är skönt att ha fått den motivationen. I förrgår gjorde jag så många utfall och benböj att det nu känns som om jag ligger på betong om jag lägger mig på sidan i sängen. Höfterna är helt slut. Haha, men det är det värt. Att det kommer ett grymtande ljud varje gång jag böjer mig, får jag ta det med..allt är värt ett par välsvarvade ben..eller??!!

Tar ni hand om er?? Hoppas det.

Nu ska jag ta hand om tvätten som aldrig tar slut och sen får det nog bli en skogstripp med trollen..alltså mina barn!

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Extra tankar till Madde...jag finns till er hjälp dygnet om! Det VET du!

1 kommentar:

Tack för just DIN kommentar!