Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

fredag 1 oktober 2010

Trötter




Det blev en intensivare dag på jobbet än vad jag var inställd på idag. Jag blev tillfrågad av chefen om jag ville vara med och rekrytera en ny ssk. Det ville jag. Spännande med nya utmaningar. 3 st intervjuade vi..1 kvar men den ska vi ta på tisdag.
Jag sa inte så mycket men jag antecknade och analyserade. Är lärorikt att iakta och se hur mycket man kan få ur en människa genom att bara observera. Jag har min favorit..Hoppas det blir hon..fast vi har ju en kvar som sagt..men då har hon hård konkurrens.

Trodde sedan att jag skulle få ta ut lite komptid..men icke. Var många sjuka så jag fick ta två st inköp..så jag svettades iväg i alldeles för fina kläder för att jobba i..men handlat fick dom..är jag inte inställd på saker så blir dom oftast jobbigare ju..men det gick. De andra hade visst haft en tuff dag på jobbet..

Men imorgon är en ny dag och då ska det jobbas..allt går bra med fina arbetskamrater!!

Kalas blir det i helgen oxå..min sötnos till guddotter fyller hela 1 år!!!! Har handlat lite fint till henne idag..men mer ska det bli =)

Ta hand om er och ha en underbart fin helg! Glöm inte att DU är det viktigaste DU har..!!


PUSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!