Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

måndag 18 oktober 2010

mamma, pappa, nakenfisar

"mamma och pappa, nakenfisar" Målad av Annéa 4 år =)

Just tränar här hemma. Jag är riktigt duktig. Mina biceps börjar bli stora nu. På riktigt. Jag är ingen liten tanig tjej..så när jag tränar så blir jag biffig..skulle nog egentligen vilja få låånga slanka muskler..men bättre med muskler än fett hur som =)

Annéa pyssla och pysslar. Hon älskar att måla och rita och pärla. Mamma tycker inte om det lika mycket. Synd, skulle vara roligare att rita med henne då =). Men hon gillar att pyssla själv oxå. Idag sa fröken på dagis att hon hade suttit jättelänge och pysslat. Alldeles själv medans de andra stojjade och levde rövare. Hon satt i djup koncentration. Sötnosen! Skriver gör hon oxå. Duktiga tjejen!!

Känner att Elias behöver lite mer egentid med oss. Vi får ta och hitta på något med honom snart! Viktigt för honom att känna sig extra sedd ibland oxå.

Imorgon är jag äntligen ledig...så skönt!! Får bli en skogstur med barna om det inte stormar allt för mycket ute.

PUSSS PÅ ER!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!