Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

måndag 18 oktober 2010

Vila

Jag tycker det är Så viktigt att vila! Vila och finna lugnet och hinna med sig själv och allt annat. Vila så man inte springer ifrån sig själv! Därför blev jag glad över att läsa vad Gita skrivit.

Läste Gitas blogg. http://www.gita.ma/blog/ och läste detta inlägg.

Vila för mig är inte nödvändigtvis att vara stilla och njuta… och en massa annat vackert… det kan lika gärna vara något jag känner eller gör mitt i ett kaos, en djup sorg… eller en traumatisk upplevelse. Vila är något som genom åren blivit mer av ett förhållningsätt som kommer inifrån mig själv snarare än något som kräver speciella omständigheter i det yttre för att jag skall kunna uppleva.

Jag tackar livet, alla erfarenheter och mitt åldrande för att jag mer och mer vågar och kan… vila i mig själv…

http://www.gita.ma/blog/


VILA MINA VÄNNER! VÅGA TA HAND OM ER SJÄLVA! PUSSSSSSSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!