Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

söndag 17 oktober 2010

Jobbhelg

Så här pustig är jag med =)


Ja nu har jag jobbat helgen..men den är inte slut riktigt än. Jobb imorgon oxå. Väldigt glad över att jag kunde byta med snälla Madeleine så jag slapp jobba kvällen!! Tack!! SEN är det riktig helg för mig =) Bara jobba torsdag och fredag..skönt!!

Mina tankar går till alla de drabbade av de hemska våldtäkterna!! Snälla snälla ni. Gå inte själva i mörkret!!! Ring någon som kan hämta er eller ha alltid en vän med er!! Inte värt att riskera något annat!

Orkar inte skriva så mycket mer..orken är borta efter en massa jobb..imorgpn blir det zombieMaria som jobbar!

PUSSSSS

Krya på dig Sara!!!!

Madde!!! Du klarar provet!! Släpp nerverna för en stund så inser du det!! LOVE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!