Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

fredag 15 oktober 2010

Sova, sova, säng, säng, säng...



Idag började dagen inget bra. Jag är en person som blir väldigt påverkad när jag sovit för lite. Hela jag blir påverkad. Är säkert fler som är som jag. Inget konstigt med det. Jag kräver mer sömn än vissa andra. Så är det bara! Jag kanske är sjukt tråkig som går och lägger mig kl 22 (helst innan). Men om jag inte gör det så fungerar jag inte. Jag är mycket trevligare att umgås med om jag fått min sömn. De sällsynta nätter och mornar som jag fått sova är jag glad och sprallig och ser positivt på tillvaron. Sömn är min medicin!! Sömn gör mig hel och glad. Så att jag kan fungera med dom människor som vill ha mig glad och hel!

Bara att inse!!!!!!!!

PUSSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!