Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

tisdag 5 oktober 2010

Eat, pray, love!

Igår var jag på en underbar film..som ni ser i inlägget innan.. Jag är helt uppfylld..jag hade höga förväntningar och alla blev uppfyllda.

Jag har köpt boken..men det var så längesen att den bara fanns på engelska då..så jag orkade ej läsa den. Blev intresserad av den för att jag såg huvudrollsinnehavaren på Oprah. Alltså inte Julia Roberts, hon som Julia spelar. Hon berättade om sitt liv och det var så inspirerande. Och nu äntligen har den kommit som film. Filmen bygger alltså på en sann historia.

Jag tycker det är så fint att det kommer såna här filmer. Filmer som väcker människor. Filmer med fina och sanna budskap. Jag skrattade och grät och kände igen mig i så mycket.

Gå och se den!!!!

Tack Anna för en mysig stund!!

Pusss och kärlek!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!