Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

söndag 5 september 2010

Båtresa







Jag har varit på världens roligaste resa!! Jag har inte haft så här kul så långt jag kan minnas knappt =) Jag dansade hela natten..slutade dricka vid 22 sen var jag hög på endast dans..jag var 18 år igen... =) Kl 05 stupade vi i säng.. vi morsor fick oss en rejäl avstickare från familjelivet =) Det behövs ibland!

TACKA ALLA FINA TJEJER FÖR DETTA MINNE!

Särskilt till dig Sandra. Vi dansade som aldrig förr.. vi har sååå kul ihop!

Jag tackar även säkerhetskillarna som robbade oss från 7 liter vin...vi hade inte behövt det...TACK =)

PUSSSSSSSSSSSS

1 kommentar:

  1. TACK TACK tack för ett helt underbart dygn... Vadå 30+?????

    Kram S

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!