Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

tisdag 14 september 2010

Välj Kärleken!

Abby!



Har just tittat på biggest loser. Jag grät och grät..vilka starka människor.. ännu ett bevis på att allt har en mening har jag fått nu.

En av deltagarna förlorade hela sin familj, sin man och sina två små barn. I 2,5 halvt år levde hon som i en dimma. Hon kom till biggest loser och började leva igen...Nu inspirerar hon andra till att ta vara på stunderna, att leva och att alla kan förändra sin situation. Hon håller föredrag om det och människor får ta del av hennes visdom.
Förstår ni!!?? Hon var tvungen att uppleva det hon upplevde, för att sedan kunna sprida ljuset.. allt har en mening. Hennes familj "offrades" för att hon skulle vakna, för att hon skulle lära. En hård läxa var det ju. Men hennes familj var hennes läromästare..dom kom in i hennes liv för att sedan ryckas bort, så hon sedan skulle vakna. Dom hade tjänat sitt syfte på jorden. Dom är på ett annat underbart istället istället.

Jag beundrar hennes styrka att inte ge upp..att trots allt ge tillbaka så mycket kärlek till människor jorden om. Det ÄR kärlek! Det var och är hennes syfte på jorden. Det blir så kristallklart för mig att alla har vi ett syfte. Att hon sedan gick ned massor i vikt är ett stort plus..men det viktigaste var ju att hon hittade sig själv igen. Vi är alla här av en mening och vi kommer alla hitta den tillslut..om vi bara öppnar oss!

Gud så vackert. Jag älskar! Jag blev så djupt inspirerad.

Hon valde kärleken..det kan även alla vi andra!

Världen kan se hård ut på ytan..men om alla ser hur mycket de lär av allt "skit" de upplever och tar vara på den visdomen och gör kärlek av det istället. Det är då jorden blir en bättre plats att leva på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!