Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

torsdag 9 september 2010

ytan och djupet




Kvällen gick bra på jobbet igår..hur lugnt som helst..ska jobba ikväll igen..med 3 nya..får se hur det går =). Äh jag kör mitt race så får dom göra sitt..

Regnet ska komma i helgen..känns som att det var längesen nu. Mys..fest blir det oxå. Kära nån två helger i rad för mig..MEN denna gång ska jag INTE synda så mycket som jag gjorde förra helgen..1 kilo upp för tusan!! NO more! Men bra att jag testade för nu vet jag att jag aldrig vill göra om det..inte nu när motivationen är på topp! Är på så god väg nu.

Idag blir det nog träningsprogram hemma sen meditera och sedan jobba kvällen lång.. parkerar närmare jobbet om kvällarna nu.. jävla våldtäcktsman som springer omkring ju! 2 till har han försökt sig på nu.. Så ta hand om er alla tjejer!!!!! INGA KVÄLLSPROMENADER SJÄLVA TACK!!!!

Jag mår bra. Jag har grundkänslan och den har suttit i länge nu. Jag känner mig självsäker och stark. Jag har kommit långt på min resa och är väldigt stolt över mig själv. Jag är glad för de vänner som går vid min sida..jag är glad för min Gustaf! Det känns såååå bra!! En mening som stämmer sååå bra är ju: du kan inte älska någon annan om du inte älskar dig själv!!!
Jag älskar nu mig själv och kan därför även säga att jag älskar Gustaf! Är det inte underbart... mr G tycker nog det iallafall =)

Vi kan alla älska..men vi älskar alltid en annan människa precis lika mycket som vi älskar oss själva. Älskar vi oss själva lite, så älskar vi den vi älskar lika lite..och tvärtom..

Älska er själva! Det är ju det ni är, KÄRLEK!!


Unna dig själv varje dag..just du är värd att unnas..ge kroppen och själen kärlek och respekt varje dag..var tacksamma för den kropp som bär er. Var tacksamma för att just du lever här och nu..vi har alla en mening med att finns just här och nu..finns inte du så skulle det falla. ALLA finns och behövs. Jag finns för att du finns...du finns för att jag finns.. som en klok kvinna brukar säga!
Dom människor vi möter har alltid något att lära oss. Vi kan få käftsmäll på käftsmäll, tills vi fattar budskapet och börjar se oss för dom vi verkligen är. För vissa tar det fler smällar. Andra lär sig efter första. Men om vi inte ser tillbaka med ånger, utan ser det som att alla vi möter har något att lära oss, så kan vi vara tacksamma för de erfarenheter vi får under livets gång. Även om det är tungt just i den stunden. Förhoppningsvis har vi lärt oss och går en annan väg och finner ljuset på den vägen istället.. vi blir alltid visade vägen, den rätta vägen. Men vi har alla ett eget val, och därför missar vi ofta den vägen som är den rätta för just oss..för just dig. Öppnar man sig för flödet och följer det så kan inget gå fel..gropar på vägen kan det bli, för man vet aldrig vem man möter..men finns grunden så har du tillit till att det är rätt och du kan gå stark därifrån och gå rak och stolt på din väg, vilka utmaningar som än kommer på din väg.

För utmaningar, dom kommer..men endast för att vi ska lära och för att vi ska se att vägen vi går på är rätt och att ingen annan kan säga något om det. Tillslut förstår vi det! Eller hur??!! Ju tidigare desto bättre.

TA HAND OM ER ALLA FINA!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!