Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 22 september 2010

Från Mitt hjärta!



Det jag skriver på min blogg kommer från hjärtat och från mig och endast mig. Jag dömer inte andra och förväntar mig att andra inte ska döma mig. Eller nej, jag önskar att ingen annan dömer mig. Det är en önskan inget krav. Jag pekar inga fingrar, utan skriver i kärlek. Är sorgligt att det är så många som tar saker så personligt. Livet blir ju väldigt jobbigt då, för den människan. Som om allt kretsar kring just den. Det är ju så, att det någon annan säger handlar om dom..även om dom tycks tro något annat. Är du ärg, ledsen eller glad är det pga. något du själv valt att känna. Ingen annan kan styra dina känslor om du inte tillåter det. Att bli upprörd över vad någon annan tycker om dig är bara slöseri på energi, eftersom det i själva verkat är dom själva de pratar om.

Jag älskar min blogg och älskar att känna att jag kan skriva, i ärlighet och i kärlek. För det är min mening med denna blogg..att sprida ljus och förhoppningsvis kunna inspirera till mer öppenhet och kärlek.
Finns dom som är otroligt rädda för kärlek. Rädda för att dom inte existerar utan att hata. Utan att känna agg mot människor eller situationer. Är lättare att hata än att älska.. för kärleken är det sanna. Det enda rätta. Därför finns det dom som är rädda för den. Den kärlek som finns i oss alla men inte alla vågar tillåta sig själva att se och känna.

Men jag lovar dig..DU är kärlek! Vi är kärlek. Jag påminner mig själv om det varje dag. Jag ÄR kärlek!

Jag må vara blåögd, men jag tror gott om människor. Jag tror att vi alla tillslut kommer se ljuset. Min önskan är att fler ser det, innan de ligger för döden.

Att skriva ett kärleksfullt inlägg och se att det finns dom som inte tål det. Jag lär varje dag..och det var en lektion för mig. Att inse att det verkligen finns människor som inte tål kärlek. Men jag ger inte upp. För jag vet som sagt att vi alla ÄR kärlek!


Den här texten är så sann:

Vad är äkta kärlek?

Det är när du älskar utan villkor. Det är när du inte har fördomar eller när du inte dömer. Det är när du söker förståelse och acceptans för andras levandssätt. Det är när du älskar utan villkor.

Äkta kärlek är kraften som skapat vårt universum. Äkta kärlek är att leva i harmoni med universum. Äkta kärlek leder till fred och frihet.

Det är vad vi på jorden håller på att vakna till, äkta ovillkorlig kärlek.

//Tagen från http://www.karlekochfred.se/index.php?page=blogs&id=11



Kärlek till er alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!