Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

måndag 13 september 2010

Smått och gott

Vilken underbar kväll..älskar luften på hösten..och när himlen är blå, rosa och orange, då är det underbart!
Tog mig en liten promenad till affären..är skönt att komma ut ur huset ibland..sen var det skönt att inte lägga barnen..Barnen vägrar ju att läggas av någon annan än mig om jag är hemma..blir tröttsamt =) Är inne i en riktig mammig fas nu båda två.

Elias börjar säga en del ord oxå..som jag väntat =) Han är så söt..men det skulle bli så mycket lättare om vi kunde kommunicera bättre. Annéa pratade ju innan hon blev 2 år. Men det smäller säkert till snart..som alla brukar säga!

Jag jobbar och står i..funkar bra..men ska nog söka skola nu 15 sep..får jag se hur jag ligger till..om jag behöver få upp fler betyg eller om jag kommer in.. då tar jag ett beslut då. Synd bara med dessa pengar..men jag ska försöka dra mig ur detta fattigdoms tänk som jag har skaffat mig. Det finns pengar om man tror och vill ha pengar.. jag ska be om dom!

NU ska jag nog dricka mig en kopp te..det hör ju hösten till!

Var rädda om er!!

PUSSSSSSSSS

Är sjukt sugen på smågodis... 5 bitar ska jag unna mig på lördag när jag jobbar delad tur!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!