Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

söndag 31 januari 2010

Utekväll

Madde. Du finns i mitt hjärta och jag släpper dig aldrig! Faller du så fångar jag. Flyger du så flyger jag med dig!

Igår åkte jag och Madde hem till Anna. Där lagade vi mat och hade mysigt. Kvällen var fylld med så mycket känslor. Skratt och gråt. Älskar!

Ut på ritz. Dansade och röjde som man ska göra. Madde hade ju krogdebut...hon hade inte glömt hur man tar sig fram på ett dansgolv =)

Tack för en fin kväll tjejer!



2 kommentarer:

  1. Vad fin du är i håret Maria! Du skriver så fint om dina vänner! Lyckligt lottad ska dom vara som har dig! Puss & Kram

    SvaraRadera
  2. Älskar dig vännen!! Du är min bästa<3 Pussss

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!