Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 20 januari 2010

Förlamande känsla

Alla svaren finns...jag behöver inte fråga jag behöver inte prata...Jag behöver våga! Rädsla är en sån förlamande känsla. Den tar ifrån oss allt..om vi låter rädsla styra oss lever vi i osanning och vi blir olyckliga för att vi inte gör det vi verkligen vill i livet. Så känner jag nu! Jag låter rädslan styra, inte jag, utan rädslan...hemskt!

Har hamnat i en bubbla som jag inte orkar komma ur...på grund av rädsla...den håller mig kvar...fast! Jag har alla svar..alla frågor är redan besvarade....men jag vill inte...jag orkar inte!

Tack alla fina som finns vid min sida! Jag älskar er! Jag vet att ni finns och jag är oerhört tacksam för er närvaro i mitt liv!

Kärlek / Maria

1 kommentar:

  1. Älskade vän. Kan jag göra nåt för att ge dig modet tillbaka, tillbaka så du kan få leva det livet du verkligen vill??? Kan jag hjälpa dig i din rädsla??? be mig, du vet att jag finns och du vet oxå att jag har gått längst den vägen av oro och rädsla. Du vet, när vi väl öppnat upp kan vi inte leva i förnekelsen för länge.... Kan jag göra nåt för dig?
    Puss din Anna

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!