Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

lördag 23 januari 2010

75 kg

Ser ni att det går nedåt???? Mycket nice...har inte lidit en sekund för att gå ned heller! Nu väger jag lika mycket eller lite som jag vägde när jag blev gravid med Elias...7 kilo kvar så är jag hur nöjd som helst!


Idag har jag jobbat, gick bra...efter jobbet åkte jag till Evelina för att få hjälp med matten! Tack sööööta du för hjälpen! Mycket uppskattat. Känns som att det gick bra! Får göra talen imorrn med så får vi se =)

Idag är det ätardag..har ätit chokladbollar som jag gjorde igår....sjukt goda =)


PUSSSS PÅ ER!!! HA EN UNDERBAR HELG!

Madde...hoppas du njutit av er barnfria kväll nu!!!!!!!!! <3


PUSSSS

2 kommentarer:

  1. Duktiga du!! I mina ögon är du den vackraste<3 Du kommer klara matten galant, det vet jag=)..
    Å vi har haft en jätte fin kväll, jag tyckte filmen va huuur bra som helst, jätte fin=)
    Massa kärlek till dig min vän!! MAssa Pussss Madde

    SvaraRadera
  2. 7kg klarar du lätt min vän... prövning blir att behålla vikten sen men eftersom du ska göra så mkt förändringar i ditt liv så kommer detta gå jättebra =)!!!! Puss din Anna (för som du vet så är bara vikten en symptom på nåt helt annat i ditt liv som du inte är tillfreds med)

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!