Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

tisdag 19 januari 2010

Uppskattad

Så trött så trött så trött...är stolt över att jag sköter träningen sååå bra =)...

Imorgon blir det plugg igen...får ont i magen bara av att tänka på Matten...ååååhhhh! Känner sån sjuk press av att klara den!!! Men varför skulle inte jag klara den??!! Jag får lusläsa matteboken om och om igen!! Inget annat att göra....

Efter matten blir det handling...har för tusan inte ett skit i kylen...nu ska de kunnas göra matlådor igen!!!! Sen ska en mattebok inköpas oxå... mindre kul, men ett måste!!

Idag blev jag uppskattad på jobbet Förresten...fick blommor av en arbetskamrat...jag börja gråta..haha blödig man är! (mens)haha nu såg jag precis vad jag skrivit...blödig passade ju verkligen in där ;) Fint var det iallafall... =)

PUSSSSSS PÅ ER!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!