Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

söndag 10 januari 2010

76,8kg

Ja nu är jag på g mina vänner!! På EN vecka har jag gått ner 2,1 kg. Detta har jag gjort genom att äta regelbundet 6 ggr om dagen...både kolhydrater och protein..mindre portioner och mycket grönsaker.. Så man behöver verkligen inte lida för att gå ner i vikt...inte heller behöver man gå på en särskild diet såsom pulver...leva sunt är det bästa för både kropp och själ!!

Veckan som kommer ska det börjas träna oxå...då tusan sätter det igång ordentligt!!!!!



PUSSSSSSSS

3 kommentarer:

  1. vart ska du träna? =)

    SvaraRadera
  2. När du väljer kärlek i ditt liv då mår du bra, när du är sann och följer din väg då utvecklas du min fina... är övertyga om att du kommer gå ner alla dina kilon,må bättre och våga leva ditt liv fullt ut i sanning. Längtan du har börjar vakna till liv, helheten rör på sig, är inget du kan förneka längre.. det är dax nu =) Puss din Anna

    SvaraRadera
  3. Hallå i kylan!
    Ville bara tala om att vi oxå har is på insidan av rutorna. Trodde vi va de enda med isbjörnar som husdjur. Antar att du som jag verkligen längtar till våren... Men nu ska det bli lite varmare min vän. Bara att härda ut... Som jag brukar tänka va gör kyla när man har friska fina barn å en underbar man!!!! Lycka till med ditt sundare liv. Borde verkligen göra d samma. Blev lite mer taggad nu när jag läst din blogg. Kram Sandra .J.

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!