Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

tisdag 12 januari 2010

"normala" rutiner

Idag var det premiär får vår familj att ALLA gå upp för att åka till dagis och jobb kl 06! Har ju aldrig hänt förut. Gick väldigt bra...Annéa var exalterad över att få äta frukost på dagis =) Lite senare än vanligt kom jag iväg men hann till jobbet...så det är ju helt ok!

Imorrn blir det MatteB...ska bli spännande...ska försöka att inte gråta första lektionen...brukar komma över mig så starkt hur svårt jag tycker det är när jag ser alla tal man ska kunna!!! Jaja...andas och ta det lugnt så borde det mesta ordna sig!

Tankar till alla mina arbetskamrater som sliter....hur mycket kaos det än kan vara under ett arbetspass så är ni guld värda!

Ps...igår gick jag OCH Gustaf och la oss samtidigt kl 21.37...haha kanske ett fysiskt jobb var bra för min bejbi!!?? =)

pussssssssssssssssssssss

2 kommentarer:

  1. Klart att du kommer att fixa matten Maria! Du får tänka äpplen och bananer...istället för x och y. DU FIXAR DET!! Pussar & Kramar

    SvaraRadera
  2. haha, Du får inte berätta att jag la mig inna 22 !!! Måste ju tänka på mitt rykte.. ;-)

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!