Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

lördag 9 januari 2010

Burrrrrr och socker

Vårt sovrumsfönster...isen är på INSIDAN!!!

Japp så varmt har vi inne...sätter vi på för många element så har vi en alldeles för fet elräkning sen...åååhhhh!! Värmeluftpumpen funkar inte när det blir -20...Tur att man gillar levandeljus!! =)

Ikväll blir det jobba av! Dubbla lager kläder lär det bli...fyyy tusan! Nu kan det faktiskt få bli en normal vinter igen...med ca 1-5 minus istället för detta...går ju inte att njuta riktigt av detta... Vackert är det men gå ut är ju inget man gör gladeligen!

Går bra för mig att leva utan socker...visst kanske tålamodet tryter extra snabbt..men jag hänger i.. Imorgon har vi ätardag...men jag ska nog inte äta godis...då faller jag nog igen...får bli nån extra god mat istället! Sen om ett par veckor till kanske jag kan äta lite mörkchoklad...tur att jag tycker om det! Är fortfarande motiverad ch nästa vecka börjar träningen!! Ska bli kul!

Ha en underbar helg alla!

Extra tankar till Erika som börjat sin resa på riktigt! KÄRLEK!

1 kommentar:

  1. Min frys ängel... lgh är skönt, så häftigt att det e så varm här inne o sen såå himla kallt utanför, mina vov kan inte va ute alls länge, dom står på 3 ben och blir insmorda med vaselin, kära nån... Min ford KA är inte riktigt nöjd med denna kylan heller... vill ha lite mindre kallt, varm choklad och sol ute i skogen då älskar vi..
    Sockertopp, du kan bara du vill, glöm inte att be om hjälp i ALLT du gör, be o be o be och du skall få hjälpen, ha ett öppet sinne, hjälpen kommer inte alltid i den form vi hade önskat el trott...
    Mys vi ska ha på mån, lite god mat och varmt kaffe på det =)...nu ska din anna vila sig för om några timmar är det natt jobb.
    Puss, o glöm inte att: Vad andra säger och gör är en projicering av deras egen verklighet och deras drömmar...

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!