Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 6 januari 2010

Matte

På måndag ska jag börja läsa MatteB igen...tredje gången gillt..heter de inte så!!?? Min sista chans känns det som...måste ju ta mig vidare i livet nu...kan inte stanna på Gillet hela mitt liv...både kropp och psyke blir nedbrutet där! Sååå många som tar jobbet med sig hem...vill skaka om dom och säga åt dom att sluta...men jag har oxå varit där en gång...jag har kommit långt sedan dess...är sååå glad för det...alla har sin resa och allt har sin tid! Tålamod!!!!!

Håll tummarna för mig att matten kommer gå bra denna gång! Är livrädd för matte...är väl därför jag ska göra det nu...för att komma över spärren! Jag vet att jag kan...min hjärna måste bara fatta det oxå =)

PUSSSSSSSSSSS

Evelina...är glad för din skull!! Systrar!!!!

1 kommentar:

  1. Klart det kommer gå bra med matten...Vet att du kan!!Kram

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!