Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

söndag 31 januari 2010

MIN tid är kommen!

Jag har blivit sann. Jag har öppnat mig och då går det inte att stänga igen. Inte utan att lida iallafall. Har du väl öppnat dig för ljuset och sanningen så kan du inte stänga utan att sakta dö. Så därför väljer jag att fortsätta min väg mot sanning och öppenhet. Jag är på god väg....jag säger inte att det är lätt. Detta är det jobbigaste jag gått igenom och kommer att få genomgå! Men det kommer föra med sig något gott. Det vet jag. Men just nu är det jobbigt. Mycket jobbigt! Men jag börjar känna att jag lever! Allt har sin tid. Min tid är kommen nu... MIN tid!

Jag älskar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!