Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 13 januari 2010

Matte och tålamod

Jaha...första mattelektionen avklarad...fick en flummig lärare som mest pratade om allt annat än matte...haha! Men han verkar ha en skön stil.. Det värsta med lärare är att dom alltid ska säga: Jaaa har ni inte A kunskaperna med er i nära tid så är detta ingen idé.... WHAT!! De e de väl visste! Vägrar läsa om hela A kursen...någonstans får väl gränsen gå. Jävla skrämseltaktik dom kör med! Denna gång ska jag klara det! Började inte gråta när vi fick lite tal att räkna med...ett steg framåt iallafall =). Kunde några tal helt själv till och med. Men en hel del plugg hemma lär det bli! Så fort jag får tid får jag sitta med talen i ansiktet!

Annars är jag mest trött och otålig. Måste ringa Katarina och boka tid snart känner jag. Måste få arslet ur vagnen bara! Synd att hon är så långt bort...är ju henne jag är trygg med och litar på...vill inte gå till någon annan...finns nog ingen bättre än Katarina hur som!!

Ibland känns det som att det enda jag säger är: nej nej, gör inte så, sluta, lägg av, neeeej, sluta slåss...aaaaahhhhhhh! Man får påminna sig om att man gör så gott man kan! Men svårt är det...dåligmamma känslor kommer lätt...men innerst inne vet jag ju att jag inte är det!! Men det kan kännas hopplöst ibland! Jag vill ju vara den pedagogiska och lugna mamman som jag vet att jag kan vara! Men tålamodet har flugit iväg och jag vet inte hur jag ska hitta det igen!

PUSSSSSSSSSSSS

Tur att jag har en man som tycker jag är världens bästa och snyggaste...svårt att ta in...men säger han det så är det väl så =)

1 kommentar:

  1. Det vet du Gumman!!! Du är det bästa som finns och utan dig så skulle det mesta kännas jävligt meningslöst! Du betyder allt och jag älskar dig så jävla mycket!! KÄRLEK

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!