Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

fredag 29 januari 2010

Bästaste Niclas

Det här är bästaste farbror Niclas. Bilden säger allt. Mina ungar äääälskar honom! Han leker han busar och han VILL ta hand om dom och vara med dom så mycket han kan!

En morgon hade han stått utanför vårt hus kl 07 och väntat på att nån lampa skulle tändas så han kunde busa med barna...typiskt nog valde barnen att ha sovmorgon just denna morgonen...haha! Då VILL man verkligen träffa sötnötarna!! (vi visste alltså inte att han hade stått och väntat)

Nu blir det plugg snart...sen ska jag nog köpa mig lite marknadsgodis som jag får spara tills imorrn...för då är det ätardag... UTGÅNG blir det oxå!! Guuuu så jag längtar...då ska allt som har med barn, barnskrik, barnbajs, barngnäll och tidiga mornar att göra, glömmas bort för några timmar!!!!!!

PUSSSSSSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!