Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

fredag 22 januari 2010

BVCkaos

Igår var det BVC besök med Elias...Evelina min vän och Annéa hängde på =)... I 45 min fick vi vänta..då kan man snacka om att inte vara i tid!
Precis innan skiter Elias ner sig och jag har INGA blöjor med mig,frågar om nån annan har, men icke! Sen är det en tjej som tar Elias leksak...då bryter kaoset ut..haha...Elias tycker om Sina saker om man säger så. Jaha då var det vår tur...går in med en tokig unge som till råga på allt numera förknippar stället med spruta...(efter sina svinsprutor)....så han blir ju inte lugnare...en svettig mamma torkar bajs för att sedan tvångshålla honom för att kunna mäta och väga....sen ska läkaren kolla testiklar. Men han var ju så ledsen så dom dragit upp sig (plus att han var lite rund, som läkaren sa)...nehe...bara att komma tillbaka en annan gång...en nu ännu svettigare mamma får ännu en gång hålla hårt i sin son för att ta sprutan!!!! Pratar han? förstår han? går han?? skriker läkaren mellan skriksalvorna...jag skrek tillbaka svaren... Bygg ett torn nu unge så drar vi...glömde hälften där inne...sköterskan kom ut med det...
sen lämnade en svettig och smått förvirrad mamma och hennes barn BVC för denna gången! Tur att Eve var med så jag fick lite hjälp iallafall =)!!

Vikt: 13580g
Längd:84,5 cm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!