Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

tisdag 26 januari 2010

Mail till mig från Gustaf

Maria...


Jag har så mycket kärlek inuti mig som jag vill att du ska ha.. känna.. veta om.. ta av.. Vet att du inte riktigt kan ta åt dig av vad jag säger, men jag är SÄKER.. jag har aldrigt kännt så för någon som jag gör för dig, aldrig så starkt, aldrig så äkta.
Du är verkligen den jag vill dela mitt liv med, min tillvaro och alla mina dagar. Jag kan och vill göra allt som står i vår makt för att vi ska få känna så här tillsammans.. för de jag har i mig är så stort och jag vet att tillsammans så kan vi göra det ännu större och ännu mer verkligt..

Älskar dig av hela mitt hjärta ( Te amolatin Vos amo ab imo pectore )




Din.. för alltid..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!