Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

torsdag 5 november 2009

UTBROTT

Hej alla fina läsare!

Inatt fick jag tokspel och utbrott...jag orkar INTE gå upp innan kl 05 varje morgon....vet att det finns många som gör det som inte har barn.,,,men dom kan VILA när dom kommer hem från jobb och sånt...de kan inte jag...lägga mig kl 19 på kvällen är ju så sjukt osocialt så de vill jag ju inte! Elias vakna 04.18 och tyckte att det var dax att gå upp...han blir så flyförbannad så jag tror taket ska rasa in när han skriker..vi försöker med allt...välling..ta upp en stund, ta inte upp alls..ALLT!!!! Inget hjälper... Nu ska vi se om vi ska dra ned på middagsluren...kanske han sover längre på morgonen!!! Hoppet är ju det sista som överger en!!!

Nu har jag skickat iväg ansökan till komvux...får vi se hur de går!!

Helgen närmar sig...då blir de sång och dop för heeela slanten...

PUSSSS PÅ ER!!

Tänker på dig Erika!

1 kommentar:

Tack för just DIN kommentar!