Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

måndag 2 november 2009

26 blir 46

Jag är 26 år, men ser ut som 46...jobbet sliter ut mig totalt...så här ska de väl ändå inte va!!?? Jag vill vara pigg och glad! Hur mycket jag än försöker vara glad och pigg hemma så faller jag......dumt är var det är! Nånstans därinne finns ju glada Maria!

Tror jag ska testa de där med Kinseologi eller vad de hette. Känner att kroppen behöver ny energi och bli förnyad......

Låg på spikmattan och lyssnade på min kärleksmeditationsskiva (långt ord)...det var skönt...men mådde illa efteråt..ska försöka ligga på den lite varje dag nu! Det behövs!!

1 kommentar:

  1. Du är fin hur du än känner dig eller ser ut!!! Ditt fina på insidan lyser igenom och gör dig vacker både innifrån & ut!!! Kram på dig hjärtat... Eva

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!