Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

söndag 29 november 2009

Tack min fina familj!

OK jag måste vara lite positiv idag ju....fick ju fina presenter av min fina familj... Det största var att Gustaf bokat tatueringstid till mig... På tisdag blir mina barn för evigt inristade på min kropp..kommer vara sjukt nervös när jag ska dit!! Tack bejbi!!!

Börjar må bättre nu...hoppas natten blir bra och att alla får vara friska resten av året!!

Av Annéa fick jag en mugg med fint budskap =)



Jätte fina handskar fick jag av Elias =)







Mina troll och bejbi kom med "frukost" på sängen...lite yoghurt är bra för magen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!