Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

söndag 29 november 2009

Jag spyr på denna dag!!

Hallåååå...det här skulle ju vara MIN dag...min bästa dag och alla ska bry sig om mig...så ska födelsedagar vara...men neeeee...inte bara jag får magsjuka, utan Gutaf oxå..jaha..vem ska ta hand om mig då?? Vem tar hand om barna...den här dagen vill jag stryka ur mitt minne för gott!!!!!

1 kommentar:

  1. INTE kul att vara sjuk på sin dag.. jag minns i våras när jag fyllde, jag hade planerat.. köpt hem tacos,marängsviss o skulle ha mys me kompisarna.. sen blev jag supersjuk o låg hemma ensam :( Tur att man har fler födelsedagar att se fram emot!

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!