Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 18 november 2009

Galen mamma går lös på gaspedalen!

Blev en färd på liv och död när jag idag skulle stressa iväg från jobbet för att hämta de små på dagis så dom skulle kunna få det dära vaccinet en gång för alla!!! Hastighetsrekord är slaget på gamla arbogavägen =)...Kortet hade rykit om polis sett mig... Parkera, strunta i att betala, tappa elias skor, strunta i att ta på igen, svettas som en gris, får våra lappar på BVC....jaaaa!! Det lönade sig att se ut som en halvgalen mamma utan koll när jag kom in i lokalen..haha..! 20 min senare var mina barn vaccinerade!

Blir samma procedur om tre veckor..guuu vad jag längtar!!


Ikväll är jag ensam...G har sin grabbkväll, som varje onsdag. Imorgon ska jag träffa Evelina. Var ca hundra år sedan nu tror jag=)..ska bli mys.. På fredag är jag leeeeedig...då blir det date med Anna...på lördag ska vi dejta Madde och Daniel...nice nice att vara leeedig som sagt...

PUSSSSSS PÅ ER MINA FINA LÄSARE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!