Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

fredag 27 november 2009

Lyckorus

Idag har vi bakat gott hemma hos Madde..ungarna busa och vi baka..gick hur fint som helst..sen laga jag mat som tack för bullarna! Blev gött de med!

Sen ringde Niclas och sa att han ej kunde vara barnvakt för att han är sjuk!! ÅÅÅHHHH nej...jag orkar inte släpa med mig barna..inte just idag! Hade så mycket att fixa med...Men då är det ju så att jag har världens bästa barnvaktjour runt om mig...ett samtal till pappa så kom han och tog de små liven ett par timmar...så jag kunde shoppa i godan ro! Mycket uppskattat! Táck!

Jag är i ett lyckorus nu känner jag..bäst att hålla fast vid det.. men vem är inte glad när det vankas mys, fest och födelsedagskalas på en och samma helg!!!!!

Guuuu vad jag längtar tills imorrn...då ska de röjjas ordenligt!!!!!!!!!!!!! Nån mer som ska ut??

Men ikväll blir det idol såklart!!! MED Gustaf...han avstod från hockeyn...me like!!

Lite julpynt har jag hunnit med oxå...två adventsstjärnor!! Det får räcka tills dagen innan julafton..då ska det pyntas mer!

PUSSSS PÅ ER MINA FINA LÄSARE! TA HAND OM ER!!!!

Erika, vad är det för trosor du snackar om?? =)

1 kommentar:

  1. Hahahaha jag ska ta kort på trosorna!!!!! =) Det är iaf dina från typ hmm 7:an?! Haha!!

    Jag & cissi ska uuuuuut imorrn! Till ritz!!

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!