Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 25 november 2009

Ljusets tid

NY bild...nu är det levande ljusens tid! Advent närmar sig...på MIN födelsedag tänds det första ljuset av fyra!! Fint!

Har bestämt mig för att bjuda på Tacopaj, sallad och en grymt god efterrätt till mina middagsgäster på kvällen...på dagen blir det tårta! =)

Men innan jag fyller är det party med GIRLS!! Ska bli sååå kul! Längtar! Hela lördagen är bokad med massa skoj...får se vart vi hamnar...vin ska drickas, kroppen ska röras till musik och allt i goda vänners sällskap. Mer kan man inte önska sig!

Nu ska jag mysa ner mig i soffan och bara mysa med alla mina levande ljus...och tvljuset såklart=)


PS. Min man fick det nya jobbet. Inga mer kvällar och helger!! Sååå tacksam! Min bejbi är BÄST .DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!