Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

lördag 7 november 2009

Jag repeterar sång i kyrkan




Här kommer en film när jag repeterar i kyrkan inför dagens dop. Gustaf kunde tyvärr inte filma under själva uppträdandet, då Annéa skrek av nån konstig anledning...hon ville ha mamma kvar i bänken =).. Gick ännu bättre när jag uppträdde sen...då får man en extra kick...Atlas, som jag sjöng för var jätteglad och lyssnade sååå fint..

2 kommentarer:

  1. Hej Maria! Roligt att få se och höra dig sjunga igen, kul att du fortfarande håller igång! Ha det gott! Brukar minnas tillbaka på våra sångstunder på Alnängsskolan =)Ha det gott! Kram Jennie Nordin

    SvaraRadera
  2. Ååhh, jag sitter här å gråter för att du sjunger så fint. Låten va oxå jätte fin. KRAM Sandra .J.

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!