Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 11 november 2009

Lycka till!

Idag ber jag för Gustaf...hoppas hoppas...håller tummarna sååå hårt!! Det skulle vara så bra om detta blev sanning!

Jaha iväg för den fruktade sprutan idag kl 14 då! Fy tusan..jag som var sååå emot den förut..är väl egentligen det fortfarande...men jag fick en känsla att jag skulle ta den och då följer jag den. Tror fortfarande att media har förstorat allt..man kan ju alltid hoppas på att det inte blir så stort som media säger att det kan bli. Att alla som vill bli vaccinerade blir det och att den inte bryter ut fullt. Vi kan bara vänta och se!


Tankar och kärlek till Anna och hennes familj!

PUSSSSSSSSSSSSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!