Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

söndag 22 november 2009

Madde!



MADDE!

Du betyder massor för mig! Ta hand om dig för det finns bara en Madde....Se hur fin du är, se ditt inre ljus och känn hur dina änglar alltid är med dig! DU är aldrig ensam min vän! Inga tankar och känslor är konstiga...Allt är som det ska vara! Med tiden inser man allt man lärt sig på vägen...ljuset finns alltid...även i de mörkaste stunder!

ÄLSKAR DIG! Din Maria

1 kommentar:

  1. Älskar dig med min vän!! Vad skulle jag göra utan dig?! Tack för att du finns o att du är MIN VÄN!! Är så stolt över att ha en sån vacker, varm o stark vän som du. Du lyser upp min tillvaro. ÄLSKAR DIG!! Massa pussar o kärlek till dig! // Madde

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!