Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

fredag 27 november 2009

Idag skrivs dom på!!

Just NU skriver Gustaf på papprena som ska ge honom hans nya jobb....nice!! Såååå skönt och bra att han fick detta jobb. Stolt som en tupp är jag! Raka veckor 7-16. INGA helger eller kvällar..inga storhelger....INGET mer krångel med dagis om kvällarna!!! JAAAAAA!!!!

Nu ska jag å barna snart iväg för att baka lussebullar med Madde och hennes mor...gött! Sen ska jag fixa inför helgens bravader...imorrn ska jag ut med GIRLS..och på söndag fyller ju jag heeeela 27 år!! Gammal som gatan alltså!!

Coop, systemet och marieberg....HERE I COME! (utan barnen) =)=)


Elias sov till kl 08.10 idag...helt sjukt!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!