Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

fredag 6 november 2009

Burrrrrrr

Fredag igen...veckorna flyger fram..ledig i helgen..fullt upp...ska sjunga och gå på två dop, varav ett är i Lidköping. Ska hälsa på mor och far oxå.Moster och hennes man kommer dit oxå. Dom har aldrig träffat Elias. Är dax nu känns de som =)

Vi har sååååå kallt här hemma...min nästipp går att bryta av nu känns de som...burrrrr! Men tänk va mys när snön kommer...då blir det mycket ljusare och trevligare ute..måste tänka positivt ju!!!!

Idag fick Madde sin surprise...hon och jag ska iväg den 19 dec och göra nåt mys...men hon vet inte vad än...hon får klura...skrev lite ledtrådar i kortet hon fick =) Är så skönt att göra nåt fins för en vän...värmer i hjärtat! Tycker faktiskt det är bättre att ge än att få..en större känsla på nå vis =)

Ne nu ska de lagas lite kvällsmat till busungarna... blir nog idol sen sussa ikväll....måste ladda inför morgondagen.....!

PUSSSSSSSSSSSSS

1 kommentar:

  1. Du är för underbar min bästaste du!! Vart ju så glad så jag började gråta här hemma när jag läste kortet=) Tack för att du finns o är MIN vän. Du betyder så mycket för mig. Massa kärlek till dig// Pussss Madde

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!