Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

söndag 15 november 2009

Stolt

Nu är jobbhelgen över...imorgon är jag ledig...sååå skönt! En tripp till Ånnaboda med Anna Cesar och busungarna blir det...sen ska jag in till barnmorskan för att sätta in en spiral..mindre kul...aaahhh...men det gjorde inte så ont förra gången..men ändå..inge kul..folk har gröpat omkring där nere nog nu tycker jag...har fått nog efter två födslar, med folk där nera alltså =)

Igår kände jag en sån stolthet över att vara just den mamma som jag är. Jag har världens finaste ungar och jag har stått vid mina värderingar och min tro hela vägen när det gäller uppfostran och allt gällande mina barn. Annéa är så stor och duktig... Niclas, deras farbror är helt chockad över att hon inte tjatar efter glass eller bråkar när dom är på stan..men hallå...hon vet ju att det inte hjälper att tjata =).. åååhhhh vad jag är stolt..dom är sååå fina!!! Ibland får man skryta , särskilt när det gäller sina barn..eller hur ??!! =) Trygga, starka och fina barn! Jag tar faktiskt åt mig äran litegrann =)=)

Ha en fin kväll alla där ute i cyberrymden!

En extra kram till min stackars Gustaf som inte vet riktigt när det är dax att sluta dricka så man inte blir sjuuukt bakfull dagen efter!! PUSSSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!