Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

måndag 16 november 2009

Blött

En blöt och fin dag har vi haft idag i Ånnaboda.. ungarna fick springa av sig så det räckte iallafall..runt heeela sjön gick vi =) Nästa gång hoppas jag att det är snö så vi kan skjutsa i pulka.. kul! Efter det blev det lek i väntrummet hos musdoktorn som Cesar och Annéa kallar barnmorskan =)..Gick bra..många djupa andetag så var det över...då är det gjort!!! Blir inga mer barn på ett tag då! Tack för en bra dag Anna!

Jag tänker och tänker...jag går i cirklar och står stilla...måste få ett slut på detta! Innerst inne finns ju svaret...men jag vågar inte! Men fortsätter det så här så dör jag ju sakta innifrån...vi lever bara en gång..eller hur!

PUSSSSSSSS

1 kommentar:

  1. Fina du.... som sagt så har du alla svar inom dig, det vet du redan. En annan sak är att göra en förändning, men som jag sa, du kan gå 1 & 2 år till men du kommer dö undan för undan... vårt liv är så skört, varje dag är verkligen unik.. och sen väljer vi att inte leva det med ett sant/lyckligt hjärta..kontiga vi människor är. MOD är va som krävs för förängring, att vara sann fullt ut, släppa det fritt...våga hoppa... Jag ber för dig att du får modet till din lycka fullt ut.. O du kommer aldrig va ensam så länge jag får stå bredvid dig, kan hålla din hand när det blir jobbigt, ur kaos kommer så mkt nytt, svårt o se när du är mitt uppe i det men du VET att det finns så mkt mer än det du väljer nu.

    PUSS din Anna

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!