Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

fredag 30 september 2011

Vildingar

Oj oj! Jag tror att gränsen är nådd gällande att ha med båda barnen till stora staden! Tjat och springa iväg!
Jag är ju van vid barn som alltid snällt gör som jag säger och som accepterar ett nej när jag säger att vi inte ska köpa en Barbie eller en haj för 500kr! Vad har hänt? :)
Tack och lov för min vän E som VILL följa med mig, trots varning för vildar på släp :)! Hon fick packa varor medans jag släpade grinig unge över Ikeagolvet liggandes på mage! Haha! Jaja, jag vet ju att barn oftast inte gillar att shoppa, så jag får skylla mig själv!
Glass i stora lass blev det tillslut iallafall!
NU kan jag pusta! Ska nog lägga mig och sova snart.. Upp i ottan å jobba imorrn!
Puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!