Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

tisdag 20 september 2011

Tala från hjärtat

Idag har jag känt mig underbar. Vilken härlig känsla det är.
Jag känner att jag talar från hjärtat. Är inte det fint?! Ett samtal blir så mycket mer när det som kommer ut är äkta. Har haft två fina dagar med två fina vänner. Samtalen har gett mig mycket. Jag känner att när jag talat har jag först känt in. Jag har talat från hjärtat. Då tas inte energin ifrån mig, vad än samtalet må handla om, så stannar jag i hjärtat och blir då samtidigt påfylld medans jag talar.
Talar du från hjärtat eller hjärnan? Att ibland stanna upp och känna in orden som kommer ut, kan vara väldigt lärorikt.
Tacksam!
Puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!