Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

torsdag 1 september 2011

Blodomloppet

Dax att åka iväg till Västerås


Elias sov hela vägen dit
Annea och Madde var piggare bak i bilen =)
                                                 
                                                                  Nummerlapp på!


4300 pers anmälda till loppet!!!

Taggad




Väntar på att klockan ska bli 18.30


Påväg till starten


Spurtar in i mål.

Jag var gladare än vad jag ser ut =)



Tack igen för alla glada tillrop!!


Det är en underbar känsla att ta sig ända till mål och känna att det finns ännu mer att ge. Jag kan utvecklas ännu mer, och bli ännu snabbare, och jag VILL det! Detta är nog det första jag verkligen tagit mig an, älskat och vill bli bättre på. Jag är biten av löpningen och jag känner stor tacksamhet över att jag började att springa. Största beviset på att allt går om jag vill!

Jag började springa seriöst i Maj 2011 och nu i Aug 2011 springer jag mitt första lopp och slår rekord! Stolt är bara förnamnet. Nu ska jag finslipa och lära mig när och var jag kan öka så att fler rekord kan slås. Jag är ibland lite feg och inte tror att jag orkar maxa. Jag ska börja tro på mig själv mer i att orka, så ska detta rekord snart vara slaget =)


PUSSS PUSSSSSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!