Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

söndag 4 september 2011

Liten






Jag tänker aldrig negativa tankar om mig själv, och råkar jag någon gång göra det, så ändrar jag mig snabbt och gör tanken positiv igen. Men det jag ofta kan komma på mig själv att göra är att göra mig mindre. Varför blir det så. Att när jag är med vissa människor så kan jag inte vara jag fullt ut. Att jag ibland inte kan säga min åsikt eller min känsla helt och fullt för att jag tror att den andre ska tycka något negativt om mig. Vad tusan är det?? Går ju emot allt jag tror på!
Jag är ändå glad att jag är medveten om det, då kan jag jobba med det. Att alltid i alla lägen tro på MIG och mina känslor. Jag får nästan dagliga bevis på att mina känslor är rätt. Jag har bara inte vågat släppa osäkerheten än. Vad skulle kunna hända? Att jag blir ännu mer fri =). Inte så farligt ju! Kan komma på mig själv med att behöva ha bekräftelse. Det är säkert från bristen av bekräftelse från mig själv. För jag får verkligen veta var dag att jag är betydelsefull.

Upp med hakan, tro på mig själv, klappa mig själv på axeln och vara nöjd med det jag gör, känner och åstadkommer..men framför allt vara tacksam över att jag vill och kan förändra mig om så behövs..Jag kan alltid bli bättre och jag kan alltid lära nytt. Gud, så spännande! Eller hur?? Mina begränsningar existerar endast i mig..dax att släppa dom va!?

PUSSS

Grattis till Sandra och hennes första mil!!!! STOLT!

2 kommentarer:

  1. Hej Maria!

    Din sambo gav mig din blogg och nu tittar jag in här lite då och då och det här inlägget gillar jag verkligen. Positiv energi! Tackar!

    Jag känner Gustaf sen jag jobbade på McDonald's på Marieberg, vilket var en evighet sen, men så tränar vi på ÖKK så någon gång har jag sagt hej...och så såg jag att du hade sprungit milen och frågade honom hur det gick, då fick jag din bloggadress och på den vägen är det.
    Jag är imponerad av din löpning och önskar att jag oxå kunde springa milen, jag tror att jag kan, men har bara inte riktigt vågat pröva än.
    Hur som så ville jag mest bara tillkänna ge mig och säga hej och keep up the good work!

    Bästa hälsningar Eva
    Du är välkommen att titta in på min blogg oxå :)
    www.deermountaindesign.com/blogg

    SvaraRadera
  2. Tack för fin kommentar! Såklart du KAN springa milen!! Ta några km i taget bara :) ska kolla in din blogg oxå! Kul att du läser min! Träna hårt och tro på dig själv!! Kram Maria

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!