Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

söndag 18 september 2011

Längtat




Jag har längtat hela dagen och tillslut kom jag hem, snörade på mig löpardojjorna och sprang iväg. Så skönt!! Jobbigt men skönt. Har haft uppehåll i ca 2 veckor..men jag är snart på banan igen. Endorfiner var precis vad jag behövde. Saknar dom små spjuvrarna när jag inte fått dom på ett tag =)

Nu är det ledig tid två dagar sedan jobba tills måndag..bara att bita ihop. Det blir bra. Bara jag tränar någon gång däremellan så jag får min drog så är jag nöjd!

PUSSS PUSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!