Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

måndag 12 september 2011

Upplevelse




Jag försöker sätta ord på vad jag upplevde på kursen. Det är svårt. För egentligen så är det ju en upplevelse, en större sanning och djupare mening än vad jag någonsin kan förklara för någon annan som inte varit där.

Jag får göra som min vän Anna sa.- Leva det. Det är den bästa förklaringen på vad jag upplevde. Att helt enkelt visa vad jag nu ska leva, vad jag blivit och vem jag ÄR.

Att äntligen ha förstått att jag inte behöver något, eftersom jag redan ÄR allt. Det är stort. Att om jag i mitt hjärta och sinne verkligen vet att jag redan HAR allt. Att säga det högt till mig själv varje dag. Att jag Har pengar, jag HAR kärlek, jag HAR glädje i mitt liv. Ja, då finns det där. Att hela tiden önska eller vilja eller se något i framtiden, det är att jaga, och då kommer det oftast inte till mig. Men att bekräfta att det redan finns i mitt liv, det gör så att jag drar det till mig.
Samma sak om jag skulle upprepa för mig själv att jag aldrig får en man, att jag aldrig har pengar, jag är alltid sjuk, jag är dum. Då kommer jag dra till mig det istället. Enkelt och sant.

Att vända på myntet, att se det positiva och alltid se en lösning istället för ett hinder. Och om det är omöjligt, helt enkelt gå. Testa något annat. Att slita mitt hår och ge bort all energi hjälper varken mig eller någon annan. Finns det ljus och en chans till att vända på myntet. DÅ stannar jag och gör det.

Upplevde långt mycket mer..men det vill jag dela med mina närmsta.

Just nu lever jag i detta. Att omvandla mig till den jag vill leva som, till den jag ÄR. Jag har släppt min skuld och min skam. Jag bär min lilla flicka med mig, istället för att låta henne stå själv. När vi är tillsammans så är ingenting omöjligt.

Jag tackar Katarina oändligt, och alla de underbara människor jag mött på alla kurser. TACK!


Du kan förändra allt till det DU vill uppleva.




KÄRLEK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!