Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 28 september 2011

Lever

Finns det något underbarare än när jag varit närvarande och i mig själv en hel dag? Kunnat vara med barnen fullt ut, kunnat vara med mig fullt ut.. Nej det finns inget bättre.

Att lägga sig i sängen efter en sådan dag är njutning!

Jag får fler och fler sådana dagar nu. Jag lever! Jag njuter av alla stunder, stora som små. Jag stannar upp, andas och fångar upp mig om jag springer ifrån mig själv. Jag är medveten och det är så himla skönt! Jag lever inte i dvala. Jag tar hand om mig och jag ser till att jag mår bra. Jag ger och får tusenfallt tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!